Normalnie OpenKM jest skonfigurowany jak pojedyncza instancja jednego najemcy (ST) środowisko w którym każdy Właściciel instancji uruchamia pojedynczą instancję, która jest zainstalowana na jednym serwerze lub w ich połączeniu.
Jednakże możliwe jest uruchomienie wielu instancji OpenKM na tym samym serwerze, dzieląc bazy danych i tworzenie spersonalizowanych środowisk klientów. To niektóre z korzyści:
Wieloobsługowość pozwala na to aby każdy z wielu niezależnych użytkowników było gospodarzem pojedynczej instancji, która może być zainstalowana albo na pojedynczym serwerze lub w całym ich zestawie. Główna instancja jest logicznie partycjowana w taki sposób, że będzie ukazywał się każdemu dzierżawcy jako kompletnie osobna instancja OpenKM.
Moduł archiwizacji wiadomości email OpenKM pozwala nam na użycie przechowalni jako system zarządzania dokumentami w celu masowego przechowywania. Plik email proces automatycznie przetwarzany w celu zachowania i zabezpieczenia wszystkich wiadomości email.
Jest wiele korzyści z archiwizacji wiadomości email, najważniejsze to :
OpenKM zawiera moduł e-fakturowania, który pobiera format faktury "xml", aby następnie przechowywać je w systemie, a także pozwala na inne funkcje, takie jak sprawdzanie faktury za pomocą podpisu cyfrowego, pobieranie w formacie PDF lub wysyłanie powiadomień.
CMIS to funkcjonalność poprawiająca interoperacyjność między systemami biznesowymi przedsiębiorstwa. Firma OASIS zatwierdziła system CMIS jako specyfikację OASIS 1.05.2010 r. Proponuje model danych oraz zestaw usług ogólnych i kilka powiązań protokołów opartych na protokole HTTP dla tych usług, w tym REST / Atom.
OpenKM ma wiele modułów, które umożliwiają podpisywanie dokumentów drogą elektroniczną w celu skanowania w formacie PDF.
Moduł zarządzania żądaniami dokumentów (Doc Request) pozwala użytkownikom na bezpieczne i zaszyfrowane żądanie oraz odbieranie dokumentów, co czyni go szczególnie przydatnym dla instytucji finansowych, edukacyjnych i innych, które muszą bezpiecznie komunikować się z klientami zewnętrznymi.
OpenKM oferuje moduł skarg, reklamacji i wymagań, który umożliwia organizacjom bezpieczne i poufne zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi nieprawidłowości, oszustw i niewłaściwego zachowania.
Zaawansowany moduł OCR OpenKM zapewnia kompleksowe rozwiązanie do optycznego rozpoznawania znaków, umożliwiając organizacjom zarządzanie dużymi ilościami dokumentów w sposób zautomatyzowany i efektywny.