Dowiedz się, jak uprościć swoje procesy

Jak działamy:

Najważniejszą rzeczą dla nas, jest zrozumienie problemu, który chcesz rozwiązać. Następnie możemy zapewnić jeden lub więcej sposobów rozwiązania tego problemu, zwykle istnieje więcej niż jeden sposób rozwiązania problemu. Naszym celem jest znalezienie najłatwiejszego.

Nasz zespół konsultingowo-techniczny zdobył duże doświadczenie w skutecznym wdrażaniu platformy OpenKM w średnich i dużych przedsiębiorstwach w różnych segmentach biznesowych, w tym w bankowości i finansach, w sektorach ropy i gazu, energetyce, inżynierii, opiece zdrowotnej i sektorze publicznym.

Co oferujemy:

Możemy skonfigurować, parametryzować lub rozszerzać funkcje OpenKM, aby spełnić Twoje potrzeby biznesowe. Możemy wykonać całą pracę samodzielnie lub we współpracy z twoim zespołem technicznym.

Zwykłe dostosowania

  • Rozszerzenie funkcji interfejsu użytkownika.
  • Tworzenie spersonalizowanego interfejsu użytkownika.
  • Integracja OpenKM z aplikacjami trzecimi.
  • Tworzenie nowych funkcji.
  • Tworzenie cykli pracy.
  • Specjalistyczne szkolenia dostosowane do Twoich potrzeb.
  • Tworzenie procesów przechwytywania danych.
  • Tworzenie automatycznych procesów katalogowania.
  • Tworzenie automatycznych procesów importowania i eksportowania.

Cykle pracy

OpenKM udostępnia silnik cyklu pracy do definiowania i ponownego wykorzystywania logiki biznesowej, upraszczania procesów biznesowych i pomagania pracownikom w efektywnej koordynacji zarówno z organizacją, jak i między pracownikami. Łącząc procesy z tworzeniem treści, OpenKM umożliwia organizacjom wymianę informacji transakcyjnych i szybkie reagowanie na nowe lub zmieniające się wymagania biznesowe.

Dzięki OpenKM wszystkie twoje dokumenty są przechowywane w formie elektronicznej i uporządkowane w sposób, który ma sens dla twoich przepływów pracy i potrzeb dostępu, i można je łatwo uzyskać dzięki inteligentnemu globalnemu wyszukiwaniu.

  • Tworzenie złożonych cykli pracy.
    • Cykl pracy do przeglądania, zatwierdzania, sprawdzania poprawności.
    • Obsługa cyklicznych i równoległych cykli pracy.
  • Przypisywanie zadań do grup lub użytkowników.
  • Monitorowanie zadań, stanów i procesów cyklu pracy.
  • Konfigurowalne powiadomienie o wiadomościach e-mail.

Zautomatyzowane zadania

Biorąc pod uwagę określone zdarzenie, możesz zastosować reguły sprawdzania poprawności i utworzyć określone akcje do wykonania na dokumentach bez interwencji człowieka. Oto kilka przykładów:

  • Przechwytywanie metadanych.
  • Klasyfikacja dokumentów.
  • Automatyczne wykonywanie cyklu pracy.

Głównymi zaletami automatyzacji są:

  • Zwiększona wydajność i skrócony czas pracy.
  • Poprawiona jakość i wysoki stopień dokładności.
  • Zredukowane koszty i bezpośredne koszty pracy ludzkiej.

Integracje

OpenKM zapewnia interoperacyjną platformę do wykorzystania zasobów w aplikacjach i przechowalniach w całym przedsiębiorstwie. Rozwijamy OpenKM z myślą o tym celu i zapewniamy kilka sposobów integracji:

  • Pakiety OpenKM SDK dla Java, .Net i PHP
  • Korzystanie z usług sieci Web REST API
  • Uwierzytelnianie jest podłączalne i można w łatwy sposób korzystać z zewnętrznej bazy danych użytkowników, LDAP, Active Directory, SSO lub CAS.
  • Nawet magazyn danych może być skonfigurowany do wdrożenia w dowolnej bazie danych, jak MySQL, PostgreSQL, Oracle lub SQL Server.

Dostępne złącza: AutoCAD, MS Office, Vtiger, BonitaSoft, Kofax, Abby Flexicapture.

Powiązane wide:

OpenKM - CRM Solution
OpenKM - Rozwiązanie CRM

Skontaktuj się z nami

WaySoft sp. z o.o.

OpenKM in 5 minutes!