Zarządzanie treścią przedsiębiorstwa - ECM - to pojęcie zdefiniowane w 2005 przez profesjonalistów IT, które konkuruje z innymi konceptami takimi jak EDRMS lub ERMS. Istnieje literatura z terminami związanymi z zarządzaniem dokumentami, takimi jak; ECM, EDRMS, ERMS, DM, KM , wpływ na to bardziej mają zasady marketingowe niż objektywne powody.
OpenKM to oprogramowanie ECM, preferujemy jednak termin EDRMS (dokumenty przedsiębiorstwa i system zarządzania zapisami ang.Enterprise Document and Record Management System), powodzenie w mniejszym stopniu w świecie marketingu, jednak z naszego punktu widzenia bardziej ścisły i reprezentacyjny.
Niektóre z wyzwań ECM (systemu zarządzania treścią):
Zarządzanie treścią przedsiębiorstwa - oprogramowanie ECM - to termin, który łączy zarządzanie dokumentami, zarządzanie zapisami, wyszukiwanie, współdzielenie, przepływ pracy, przechwytywanie danych, przetwarzanie cyfrowe, podpis elektroniczny, przetwarzanie formularzy, cyfryzację i cyfrowe zarządzanie kapitałem ( DAM ).
Systemy zarządzania treścią - oprogramowanie ECM - jest pierwotnie skierowane na zarządzanie cyklem życia informacji od pierwotnej publikacji lub tworzenie aż do archiwów - przechowywanie informacji - i wkońcu likwidacja.
Zarządzanie treścią przedsiębiorstwa pomaga Ci w:
OpenKM pomaga Ci optymalizować jakość i spójność procesów, automatyzować wytyczne i asystować organizację w zarządzaniu twoimi wynikami ( zarządzanie informacjami ).
OpenKM jest specjalnie dedykowany do zarządzania krytyczną treścią przedsiębiorstwa i stosowania kontrolerów.
Plan dokumentacji to kompleksowy zarys, który zawiera kompletny cykl życia zawartości ( procesów biznesowych ), organizacji plików, aktywnych lokacji plików, instrukcji na temat transferu plików, instrukcje retencji i rozmieszczenia plików oraz inne szczegółowe instrukcje, które dostarczają wskazówki do efektywnego zarządzania zawartością.
Plany dokumentacji OpenKM wyszczególniają jak zawartość powinna być organizowana po stworzeniu lub otrzymaniu, zapewniając "mapę" zawartości utworzonej i zarządzanej przez jednostkę organizacyjną, oraz wspiera dysponowanie nią.
Zadania OpenKM są bazowane na wydarzeniach dokumentów - jak koncept modelu firewall, zatwierdź zasady i wykonuj czynności - i pomaga Ci automatycznie ustawić logikę twojego biznesu. Możesz ustawić zasady na podstawie wydarzeń i dla przykładu przenieść dokumenty do nowej lokacji, zmienić zabezpieczenia, zatwierdzić przekształcenie dokumentów (konwertowanie do PDF z kompresją group4) i wiele innych. Dzięki architekturze plug-in OpenKM, jest łatwo rozszerzalny.
Obszar OpenKM OCR - rozpoznawanie znaków - to proces przechwytywania danych i dokumentów. Jest przeznaczona do przekształcania ciągów dokumentów jakiejkolwiek struktury w dane gotowe dla biznesu. Dzięki architekturze OpenKM możliwe jest zintegrowanie z technologią komercyjną jak Abby Flexicapture, Kofax, Cognitive Forms i wiele innych.
Klasyfikacja aktywności biznesowych to potężne narzędzie wspierania prowadzenia biznesu i w wielu procesach zaangażowane w zarządzanie zapisami:
Kontrola wersji to zarządzanie zmianami w dokumetach. Zmiany są przeważnie identyfikowane poprzez numer lub kod, nazwany "numerem rewizyjnym". Każda rewizja jest powiązana ze znacznikiem czasu i użytkownikiem dokonującym zmian. Rewizje mogą być porównywane graficznie i przechowywane.
Webserwisy REST i CMIS
Protokoły sieciowe CIFS, FTP i WebDAV są wspierane.
OpenKM może być szybko zintegrowany z aplikacją trzecią. Dostępne są integracje z Bonitasoft BPM, Microsoft Office, Vtiger i wiele innych.
Dostępne są rozszerzenia do podglądu plików AutoCAD i DICOM. Dzięki architekturze plug-in OpenKM, jest łatwo rozszerzalny do innych formatów.
OpenKM oferuje kompletną i konfigurowalną ścieżkę audytu. Z nią masz dowód ciągu aktywności, które miały wpływ w jakimkolwiek czasie na konkretną operację, procedurę lub wydarzenie.
OpenKM może być szybko zintegrowany z aplikacją trzecią. Dostępne są integracje z Bonitasoft BPM, Microsoft Office, Vtiger i wiele innych.